Tuesday, February 5, 2008

manusia bodo aka "lelaki itu"

damn u man~

gelaran yang paling tepat buat "lelaki itu"

kebenarannya luka ku masih di situ di bawah permukaan

tetapi aku bijak dalam menyembunyikannya

memori hanya membawa aku hidup dalam kebencian






haruskah aku??







patutkah aku??






itu bukanlah jalan hidup yang ku pilih.

kerana aku tau kebencian hanya akan membawa manusia kepada kemusnahan

Allah tidak suka umatnya membenci sesama mahluk

apatah lagi memutuskan persaudaraan

seluruh umat islam adalah saudaraku

siapalah aku untuk menghukum

astagfirullahalazim..

Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.


2 comments:

Anonymous said...

siapakah "lelaki itu"?
menjadi tanda tanya?

Anonymous said...

"lelaki itu" ade kat planet jupiter sekarang dah beku. haha ;P yang pasti bukannya kamu.